30 de abril de 2007

[Paréntesis ( XVIII )]...Rubén y la montaña rusa

FERNANDO: (...)E a peli dos monos, nin che conto. Sei cachos de memoria. De
tantas veces que a repiten. ¿Non a viches aínda? Tí aínda non porque es novo,
pero co anterior que estaba no teu sitio faciamos partes enteiras ao tempo que
os actores. Eu era Taylor, o protagonista, e el todos os demais. ¿Viches esa
peli? ¿A dos monos?
PANTALEÓN: O outro día, aquí, un anaco.
FERNANDO: Está de puta madre. Ía traer a segunda parte, o rapaz que estaba
no teu sitio, pirateada, pero palmou. Tiña o mesmo ca min. Unha historia do ril.
¿Gústache o libro? Se queres queda con el. Teño máis.
PANTALEÓN: Non estou afeito a ler teatro. E en galego menos.
FERNANDO: Pois son letras como as outras. ¿Quen non? Voulle dicir a Alicia
que poña a peli. Atento que vou berrar.¡Alicia!¡Alicia!

Limpeza de Sangue

Rubén Ruibal

Por éso de que hay quien recomiende buenas lecturas mejor que yo, y porque me consta que en el caso de Limpeza ya lo hicieron otros de manera impecable, no me queda más, Don Rubén, que convertirlo en el Paréntesis número XVIII de una serie computada con cariño, de lecturas, escritores y personajes que, ni más ni menos, me enamoran. Sirvan estas modestas líneas como grito reivindicativo en favor del TEATRO, de tu teatro.

Enhorabuena, meu.

Foto: Barriendo para casa (blogomillera)

12 comentarios:

R.R. dijo...

Hala, cómo mola, muchísimas gracias. Menos mal que existen estas cosas para que uno no se rinda...

Besos por miles.

PD: Habrá respuesta.

franetico dijo...

No sé si es morbosamente centrípeto hablar de un tercero en el blog de otro pero, joder, que bueno es el Ruibal. Y usted, es magnífica, Dona Nena Ra. (perdón por el exabrupto)

Torreira dijo...

Tomamos nota pois Raquelinha.BICO

Anónimo dijo...

Tomo nota!

Mrs. Doyle

Novecento dijo...

Bonita mía: el señor Ruibal y usted podian ponerse de acuerdo para traducirlo al andalús ;-P porque me da que me he perdido la mitad. O mas.

Happy London Bridgeee

O Raposo dijo...

Teño un convite para vostede na cova. Pode perder algo de tempo pero creo que desgrava a facenda, cousa importante tendo en conta as datas nas que estamos.
Unha aperta.

moucho branco dijo...

Pois nada, independentemente de se houbo alguén que o recomendase mellor ou peor, é a primeira vez que a min me chega tal recomendación e paréceme suficientemente convincente.

un saúdo.

bouzafria dijo...

Está moi ben. Lina en dous días consecutivos. Agora só falta vela por riba das táboas.

torredebabel dijo...

pois con todo gusto e agradecemento tomo nota tamen!

RAIKO dijo...

Pues qué decirte, mi Ra, que de acuerdo contigo... yo por mi parte, he vuelto de mi letargo, he retomado y rematado al grande (Castelao) y estoy dispuesto a deambular de nuevo por esta blogosfera, haciendo paradas obligadas en sitios tan geniales como el tuyo. Un besillo.

Zebedeo dijo...

Eu tamén revindico dende aqui a leitura do teatro. A imaxanería das persoaxes da moito de sí.

El Ultimo Canalla dijo...

Hoy quería figurar también y agradecer la reciprocidad. De la entrada poco que comentar pues poco entiendo, pero leyendo los cometarios parace que es genial y seguro que lo es.