21 de marzo de 2007

[Paréntesis (XIV)]...Lorca y la INFINITA

Nadie comprendía el perfume
de la oscura magnolia de tu vientre.
Nadie sabía que martirizabas
un colibrí de amor entre los dientes.
Mil caballitos persas se dormían
en la plaza con luna de tu frente,
mientras que yo enlazaba cuatro noches
tu cintura, enemiga de la nieve.
Entre yeso y jazmines, tu mirada
era un pálido ramo de simientes.
Yo busqué, para darte, por mi pecho
las letras de marfil que dicen siempre.
Siempre, siempre: jardín de mi agonía,
tu cuerpo fugitivo para siempre,
la sangre de tus venas en mi boca,
tu boca ya sin luz para mi muerte.
Gacela del amor imprevisto
Federico Gª Lorca
Foto: Anne Glam
Lorca llora hoy sobre Granada, en forma de distraida nieve .

8 comentarios:

RAIKO dijo...

Ra, me has dado en uno de mis puntos débiles, Castelaos aparte... me declaro lorquiano de pensamiento, palabra, obra y omision. Fíjate, que a mí, que de Lorca me gusta todo, me vienen no pocas veces a la cabeza ese "Madrigal a cibdá de Santiago", uno de sus seis poemas gallegos. Seguro que te acuerdas, es aquel que dice:

"Chove en Santiago
meu doce amor
camelia branca do ar
brila entebrecida ao sol.
Chove en Santiago
na noite escura.
Herbas de prata e sono
cobren a valeira lúa.
Olla a choiva pola rúa
laio de pedra e cristal.
Olla no vento esvaido
soma e cinza do teu mar.
Soma e cinza do teu mar
Santiago, lonxe do sol;
agoa da mañan anterga
trema no meu corazón."

Hasta en gallego suena precioso Lorca... o es hasta Lorca suena precioso en gallego... dejémoslo en un tanto monta. Un abrazo.

O Raposo dijo...

Lembrando o gran Federico.
¡Que pracer recitalo, sentilo !

LunaRota dijo...

Un ejmplo de poesía, para este dia señalado.

besbellinha dijo...

Tremendo, os bos poetas sempre fan que quedes pensando moito tempo en todo o que evocan, así é que non teño palabras.

Torreira dijo...

Lorca chora hoxe en Granada en forma de neve e ali estás ti pra recoller as súas bagoas e pintalas neste curruncho libre de impostos

Moralla dijo...

Ola raniña: que saibas que Lorca é dos meus favoritos na poesía española. Máis adiante, porei un post cun poema que escribín adicado á Lorca en contra da súa morte. A min flípame a orixinalidade e a paixón surrealista das súas imaxes. Que ganas de ir a Granada!
Un bico de sangre lírica

torredebabel dijo...

lembrar a Lorca non só é un acto de xustiza, é un compromiso coa fermosura do mundo. Moito Lorca! Moito!

Clara Flor dijo...

Teño sua foto ao lado do mapamundo ese do que falaba....e o dibuxo tan fermoso adicado a Margarita Xirgú, pois é tanta miña idolatria pola sua obra. Graciñas por lembralo ao lonxe.